Monday 14 January 2013

Kenapa baru sekarang?

Aku dah lama sebenarnya nak menceburkan diri dalam bidang ni. Dulu bercita cita juga nak buat Vlog, tp belum sampai masa lagi kot. Alhamdulillah, akhirnya dapat jugak aku menulis blog buat kali pertama. Sebenarnya bukan pertama, dulu ada, cuma aku x aktif, maka diactivated.


So, persoalannya kenapa aku baru nk mula sekarang??


Alhamdulillah, hari ni result untuk dapat pergi belajar ke jepun ke x dah keluar. So bermula dari saat itu, aku tergerak untuk mula menulis blog. Sebab aku ingat nak share semua pengalaman pengalaman aku ketika berada di bumi orang lain nanti, di samping mungkin blog ni boleh jadi medan untuk orang yang tersayang mengetahui khabar aku bila dekat jepun nanti :)

Harap otai2 blogger boleh la beri tunjuk ajar kepada saya yg baru nk naik ni haaa...
InsyaAllah, dalam blog aku ni, aku akan banyak tulis pasal bagaimana aku berfikir terhadap sesuatu isu berdasarkan pengalam hidup yang aku ada dan aku nukilkan juga beberapa info dan ilmu yg aku ada dalam blog ni :)




No comments:

Post a Comment